• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت ؛

تجلیل از مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در تحقق اهداف پویش”هرهفته الف-ب ایران”

  • کد خبر : 3409
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
تجلیل از مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در تحقق اهداف پویش”هرهفته الف-ب ایران”
با حضور وزیر نیرو، به صورت ویدئو کنفرانس از مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان و دیگر فعالان پویش "هر هفته _الف_ب_ایران" استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش ریاح، هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با اشاره به بهره برداری از ۷ پروژه آب وفاضلاب استان اصفهان در قالب “پویش  هر هفته الف- ب ایران”، گفت: این پروژه ها با  اعتباری بالغ بر ۷۵۸ میلیارد تومان در مدار  بهره برداری قرار گرفتند.  فاز اول پروژه بازسازی و اصلاح شبکه فاضلاب اصفهان از محل فاینایس خارجی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال جنوب شرق اصفهان ،آبرسانی به باغشاد و ۸ روستای لنجان،  راه اندازی واحد ۲ و ۳ تصفیه خانه فاضلاب داران، تصفیه خانه فاضلاب اژیه، آبرسانی به مجتمع۱۹ روستای فلاورجان و تصفیه خانه فاضلاب هاشم آباد، پروژه هایی بودند که در قالب این طرح به بهره برداری رسیده اند.  
افتتاح فاز اول بازسازی و اصلاح شبکه فاضاب اصفهان از محل فایناس خارجی بسیار تاثیر گذار است و با اجرای این پروژه نگرانی مردم در محور جنوب و مرکز اصفهان به دلیل ریزش شبکه فرسوده فاضلاب در اقطار بالا رفع گردید. این در حالیست که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان معادل ۳۶۸ میلیون یوان اجرایی گردیده است.
پیرامون اجرای پروژه ایستگاه پمپاژ و خط انتفال جنوب شرق اصفهان، با اجرای تاسیسات فاضلاب جنوب شرق اصفهان، صد درصد کلان شهر اصفهان دارای زیرساخت جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب می شود و دیگر در هیچ منطقه ای از شهر فاضلاب شهری از طریق چاه های جذبی دفع نمی گردد.
راه اندازی واحد ۲ و ۳  تصفیه خانه فاضلاب داران با هدف جلوگیری از آلودگی منابع زیرزمینی در دستور کار قرار گرفت، با راه اندازی مدول دوم وسوم تصفیه خانه فاضلاب داران ۳ هزار و ۳۴۴ متر مکعب درروز پساب در این تصفیه خانه تولید می شود.
با توجه به آبرسانی به باغشاد و ۸ روستای لنجان، این مجموع آبرسانی برای ۴ شهر باغشاد، شهرک زاینده رود، باغبهادران و چرمهین و ۲۰ روستا در شهرستان لنجان طراحی شده که هم اکنون  با انتقال ۲۵۶ لیتر در ثانیه آب جمعیت ی معادل ۶۰ هزار نفر تامین می شود.
آبرسانی به مجتمع ۱۹ روستای فلاورجان در راستای بهره مندی پایدار روستاییان از آب شرب سالم و بهداشتی می باشد.
در قالب این طرح، آبرسانی پایدار به ده ها روستای استان اصفهان در سال پیش رو ادامه دارد.
در این جلسه هم چنین کتاب “دلگرمی‌ها و همراهی‌ها” در سی و سومین هفته پویش هر هفته_الف_ب_ایران در ساختمان مرکزی وزارت نیرو رونمایی شد.

با توجه به تداوم و استمرار پویش مذکور با شکل گسترده در سال جهش تولید با عنوان هر هفته_الف_ب_ایران؛ (ساخت و سازها و ساز و کارها) به بهره‌برداری رساندن ۲۵۰ طرح بزرگ و مهم آب و برق با اعتباری بالغ بر ۵۵ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور در دستور کار قرار گرفته است.
در این جلسه وزیر نیرو، از استاندار استان اصفهان و مدیران صنعت آب و برق استان که در تکمیل و به بهره برداری رساندن طرح‌های بزرگ آب و برق مجدانه تلاش کرده بودند به صورت ویدئو کنفرانس با اهدا لوح تقدیر و تندیس مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.