• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
2
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:

بیمارستان های اصفهان قابلیت جذب گردشگر سلامت را دارند

  • کد خبر : 11193
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
بیمارستان های اصفهان قابلیت جذب گردشگر سلامت را دارند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بیمارستان های دولتی و خصوصی اصفهان با توجه برخورداری از امکانات و تجهیزات و پزشکان متخصص و فوق تخصص متبحر ، قابلیت جذب گردشگر سلامت را دارد.

به گزارش ریاح نیوز، سید مرتضی حیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به غرفه های علوم پزشکی در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی، گردشگری صنایع و هتلداری اظهار داشت: هدف از شرکت در این نمایشگاه نشان دادن قابلیت های استان در حوزه گردشگری سلامت است.
وی بیان داشت: این نمایشگاه بین‌المللی است و حضور مهمان های خارجی در این دوره از نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت های گردشگری سلامت استان اصفهان است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: اصفهان دارای پزشکان متخصص و فوق تخصص متبحری است بعلاوه آنکه تعرفه های مناسبی هم نسبت به کشورهای همسایه وجود دارد ولذا ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر سلامت بویژه در زمینه جراحی ، قلب و چشم فراهم است.
وی با اشاره به اینکه اصفهان از نظر زیرساخت های گردشگری سلامت نسبت به سایر استان‌ها از جمله فارس، قم و تهران جایگاه خوبی ندارد، اعلام کرد: شیوع کرونا طی دو سال اخیر نیز مزید بر علت شد و آمار گردشگران سلامت در اصفهان را بشدت کاهش داد.
حیدری همچنین تاکید کرد: گردشگری سلامت با ایجاد همکاری بین بخشی سازمان های مختلف می تواند جایگزین مناسبی برای منابع نفتی شود بطوری که می توان از طریق گردشگری سلامت به منابع پایدار دست یافت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: متاسفانه در یکی دو سال اخیر شاهد ایجاد جاذبه ها و مشوق هایی برای جذب پزشکان ایران در کشورهای همسایه هستیم که باید این جاذبه ها را در داخل برای نگهداشت آنها فراهم سازیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.