• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
فرماندار اصفهان:

به محض تعیین مدیران کل استان، انتصابات شهرستان انجام خواهد شد

  • کد خبر : 9142
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
به محض تعیین مدیران کل استان، انتصابات شهرستان انجام خواهد شد
فرماندار اصفهان گفت: به محض انتصاب مدیران کل استان، تعیین مدیران شهرستانی در اصفهان با هماهنگی فرماندار انجام خواهد شد.

به گزارش ریاح، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان در پاسخ به صحبت ها و مطالبات رئیس انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان با بیان اینکه در جابجایی مدیران و نیروها با محدودیت و موانع قانونی مواجه هستیم، اظهار داشت: به محض انتصاب مدیران کل استان، تعیین مدیران شهرستانی در اصفهان با هماهنگی فرماندار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل شورای مشورتی جوانان، تصریح کرد: تشکیل شورای مشورتی جوانان جزء برنامه‌های ما است و جلساتی نیز در این خصوص با جوانان فعال برگزار شده و در آینده نزدیک جلسه این شورا را به طور رسمی برگزار خواهیم کرد.

احمدی اظهار داشت: مشاوران کاملا افتخاری در بخش‌های مختلف مانند بیمه، ایثارگران، امور اجتماعی، امور بانوان و … تعیین کردیم که درخواست‌های مردمی را به آن‌ها ارجاع می‌دهیم تا سریعاً مشکلات مردم را که بعضاً روزهای دوشنبه در ملاقات مردمی با فرماندار مراجعه و مطرح می‌کنند، حل کنند.

فرماندار اصفهان هم‌چنین اعلام کرد: در حال تهیه تاریخ شفاهی فرمانداری هستیم تا برای آینده هر اقدامی شده ضبط شود و در مواقع مختلف از آن استفاده شود.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها بایستی در اخبار خود از تعریف و تمجیدها بپرهیزند و صرف‌نظر از نام و عنوان افراد، اقدامات مثبت و امیدآفرین را به جامعه منعکس و رسانه‌ای کنند.

وی افزود: رسانه‌ها باید در طراحی سبک‌های جدید، مطلوب و هدفمند اطلاع‌رسانی، نحوه مطالبه‌گری از مسؤولان و امیدآفرینی و اعتمادسازی در جامعه روش‌های جدید را به کار بگیرند.

احمدی بر لزوم اولویت‌بندی موضوعات مختلف در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها می توانند اولویت‌ها را پیشنهاد و مسؤولان را به سمت این اولویت‌ها راهنمایی کنند.

فرماندار اصفهان افزود: جریان انقلابی و رسانه‌ای باید در اقصی نقاط شهرستان ساختار مردمی مشترک و هدفمندی را طراحی و تقویت کنند تا به وسیله آن موج رسانه‌ای مطالبه‌گری موثر و هدفمند انجام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.