• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

اعزام بزرگ‌ترین کاروان مشتاقان امام زمان(عج) به جمکران

  • کد خبر : 12810
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۵۸
اعزام بزرگ‌ترین کاروان مشتاقان امام زمان(عج) به جمکران
مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ۴٠٠ دستگاه اتوبوس را با سازماندهی از تمام استان به مسجد مقدس جمکران اعزام کنیم.

محمد نادرالاصلی مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان در گفتگویی با خبرنگار ریاح نیوز اظهار کرد: برای چهارمین سال کاروان منتظران ظهور، افراد مشتاق زیارت حضرت صاحب الامر(عج) را در مسجد مقدس جمکران گرد هم جمع می‌کند تا بتوانند از معنویت این مسیر بهره بگیرند.

وی افزود: پیش بینی ما این است که امسال بیشتر از سال‌های قبل جهت ثبت نام در کاروان استقبال شود، برهمین اساس برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ۴٠٠ دستگاه اتوبوس را با سازماندهی از تمام استان به مسجد مقدس جمکران اعزام کنیم.

نادرالاصلی تصریح کرد: کاروان از دور‌ترین تا نزدیک‌ترین نقطه اصفهان وارد اتوبان اصفهان-قم شده سپس به مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س)مشرف می‌شوند.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان بیان داشت: جهت تسهیل در امور مردم، بانیان خیر بخشی از پذیرایی زائرین را بعهده گرفته‌اند تا هزینه‌های کمتری برای این سفر زیارتی به دوش مردم باشد. 

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که قشر جوان جامعه بیشتر از قبل با کاروان همراه باشند بنابراین از مجموعه‌هایی که متشکل از جوان‌ها هستند و تمایل دارند به این خیل عظیم بپیوندند دعوت می‌شود با هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان به شماره تلفن ۳۶۱۲۵۹۹۹ تماس بگیرند و درخواستشان را اعلام کنند.

نادرالاصلی با اشاره به زمان اعزام کاروان تاکید کرد: حرکت کاروان منتظران ظهور ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ از گلستان شهدا خواهد بود؛ افرادی که تمایل به ثبت نام دارند باید ثبت نام خودشان را به صورت اینترنتی انجام دهند. 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های کاروان در مسجد مقدس جمکران گفت: کاروان بعد از پایان برنامه که شامل قرائت دعای کمیل، سخنرانی، مدیحه سرایی، سرود، تجلیل و تقدیر است، به سمت شهرهای خود باز می‌گردند؛ حدودا دو‌ر‌ترین و نزدیک‌ترین شهرستان‌های اصفهان از ۶_۷ ساعت تا ۱۰_۱۴ ساعت طول می‌کشد که این سفر را انجام بدهند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های کاروان حضور در مزار شهدا و شهید‌گردی است که هدفمان از این کار آشنایی شرکت کنندگان در این برنامه به ویژه جوانان و نوجوانان با شهدا است. 

نادرالاصلی بیان داشت: در اتوبوس‌ها راویان حضور خواهند داشت تا موضوعات مختلف جامعه و مسائل روز را مطرح کنند، سپس در مسجد مقدس جمکران، برنامه‌های شاد و متنوع و متناسب با ولادت حضرت علی اکبر (ع) پیش بینی شده از قبیل حضور گروه سرودهای کشوری ، مجریان و سخنران‌های توانمند که ما را در این برنامه یاری می‌کنند. 

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=12810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.