• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکزاصفهان خبر داد:

برگزاری جشنواره رسانه ای “ما قوی هستیم” در اصفهان

  • کد خبر : 1974
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
برگزاری جشنواره رسانه ای “ما قوی هستیم” در اصفهان
محمد رضا شواخی زواره معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکزاصفهان و دبیر جشنواره رسانه ای ما قوی هستیم گفت:حماسه آفرینی های مردم استان اصفهان در دوران دفاع مقدس ماندگار می شود.

به گزارش ریاح نیوز، محمد رضا شواخی زواره معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکزاصفهان و دبیر جشنواره رسانه ای ما قوی هستیم در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مردم ایران و گرامیداشت دلاورمردی های رزمندگان اسلام با شعار محوری چهلمین سال دفاع مقدس “ما قوی هستیم” با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار خواهد شد.

این جشنواره به منظور زنده نگه داشتن حماسه مردم استان اصفهان در دوران دفاع مقدس با استفاده از توانمندی هنرمندان این استان برای ساخت تولیدات فاخر و ماندگار برای معرفی هرچه بهتر این حماسه به نسل چهارم انقلاب برگزار می شود.

این جشنواره با موضوعات نقش مردم و رزمندگان استان اصفهان در دفاع مقدس – ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان – اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی – مدافعان حرم و امنیت و سلامت استان اصفهان شروع به کار نموده است.

از کلیه هنرمندان حرفه ای و آماتور (مردمی) دعوت می شود تا آثار تولید شده خود را در بخش های تولیدات رسانه ای (ویدئو کلیپ، موشن، گزارش تصویری و گزارش مکتوب و …) و خاطرات دفاع مقدس (عکس و فیلم های دفاع مقدس ، تشیع پیکر شهدای دفاع مقدس و …)، تا تاریخ بیستم آبان ماه ۹۹ از طریق درگاه اینترنتی صداوسیمای مرکز اصفهان به نشانی : isfahan.irib.ir ارسال کنند.

از آثار دریافتی از سوی دستگاه های برگزار کننده حمایت خواهند شد، حمایت محتوایی و در اختیار قرار دادن مستندات به هنرمندان و شرکت کنندگان برای تهیه اثر، مشارکت در حمایت مالی از آثار تولید شده برتر پس از اختتامیه برای ساخت آثار بعدی، شرکت دادن آثار بدون تشریفات اداری به جشنواره کشوری دفاع مقدس، شرکت دادن آثار در سومین جشنواره ملی فعالان حوزه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، شرکت دادن آثار در پنجمین جشنواره ملی هنری فانوس و اهداء تندیس جشنواره به نفرات برگزیده اول و اهداء جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم هر بخش از جمله حمایت های دبیرخانه جشنواره برای هنرمندان و شرکت کنندگان در این جشنواره می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.