• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
ورزشی / فوتبال ایران

برگزاری بازی های جام حذفی فوتبال در فاصله هفته سی ام لیگ برتر تا تاسوعا

  • کد خبر : 714
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
برگزاری بازی های جام حذفی فوتبال در فاصله هفته سی ام لیگ برتر تا تاسوعا
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: امیدواریم از فضایی که پس از اتمام لیگ تا ایام تاسوعا داریم(۳۰ مرداد تا ۸ شهریور) جام حذفی را به اتمام برسانیم.

به گزارش ریاح نیوز، سهیل مهدی درباره برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در شب بازی این تیم مقابل ذوب آهن در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته پایانی لیگ برتر با ایام محرم همزمان می شود برای حفظ احترام این ماه و اینکه شرایط شادی هواداران هم فراهم نشود، قرار شد روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ هماهنگی لازم را با پرسپولیس انجام بدهند تا در صورت آمادگی لازم از سوی این باشگاه، جشن قهرمانی در همان شب که مصادف با عید غدیر است انجام شود.

وی درباره مخالفت سازمان لیگ با حضور هزار هوادار این تیم در ورزشگاه توضیح داد: خلاء هواداران در ورزشگاه ها احساس می شود و بدون حضور آنها ما و به ویژه فوتبالیست ها شور و حرارت را در زمین حس نمی کنیم. ما تابع مقررات و دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و سازمان لیگ به تنهایی نمی تواند مسئولیت حضور هواداران در ورزشگاه را تقبل کند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: علی رغم میل باطنی مان در حال حاضر برای حضور هواداران در هیچ ورزشگاهی مجوز صادر نشده و ما حتی اجازه نداریم پذیرای تعداد خیلی کمتری از هزار هوادار در ورزشگاه باشیم.

مهدی درباره زمان برگزاری بازی های مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی با توجه به اعلام تاریخ ۲۰ مرداد برای زمان انجام شدن دیدار استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: پس از برگزاری این بازی تمام تیم های مرحله نیمه نهایی مشخص می شوند. پس از آن هم هفته بیست و نهم و سی ام لیگ برتر انجام می شود و این رقابت ها را به سرانجام می رسانیم. سپس طبق تعاملی که با تیم ملی داریم سعی می کنیم بازی های باقی مانده جام حذفی را تا جایی که می توانیم جلو ببریم. امیدواریم از فضایی که پس از اتمام لیگ تا ایام تاسوعا داریم(۳۰ مرداد تا ۸ شهریور) جام حذفی را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی برای بازی های دوستانه ای که در تاریخ ۱۳ و ۱۷ شهریور داریم از ششم این ماه شروع می شود. منتظر نتیجه بازی استقلال و سپاهان هستیم و پس از آن با نمایندگان چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا جلسه داریم تا تکلیف سایر برنامه ریزی ها مشخص شود.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان شروع فصل نقل و انتقالات و لیگ بیستم اظهار داشت: طبق اعلام یکی از رسانه ها شاید در این فصل یکی از فشرده ترین برنامه های تاریخ برگزاری مسابقات مان را تجربه کردیم. اگر لیگ برتر ، جام حذفی و لیگ قهرمانان به پایان می رسد با همکاری خوب تمام باشگاه ها، مربیان و بازیکنان ما است. سازمان لیگ به تنهایی نمی توانست این بحث ها را جلو ببرد.

مهدی ادامه داد: امیدوارم با کمک به باشگاه بتوانیم تعطیلی بین دو فصل را داشته باشیم. همکاران من در کمیته مسابقات با تلاش شبانه روزی این دغدغه را دارند که حداقل فشار به تیم ها تحمیل شود و ما هم مثل آنها نگران موارد زیادی هستیم. بیشتر منتظر مشخص شدن تکلیف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. امیدواریم تمام تیم ها به مراحل نهایی صعود کنند. سپس باید ببینیم برنامه تیم ملی برای دیدارهای باقی مانده مقدماتی جام جهانی از چه زمانی شروع می شود‌‌.

وی افزود: برای ما خیلی اهمیت دارد که دراگان اسکوچیچ می خواهد برنامه اردویی تیم ملی را برای دو فیفا دی قبل از بازی های مقدماتی چه زمانی شروع کند و چند روز اردو داریم. وظیفه مان این است تیم ها با حداقل فشار وارد لیگ بیستم شده و به سلامت این مسابقات را شروع کنند. در حال حاضر پیشبینی خاصی نکرده ایم و سعی می کنیم شرایط را برای تمام تیم ها و به شکل عمومی ببینیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: خواهش می کنیم تمام تیم ها مانند این مدت که کمک زیادی به ما برای برگزاری مسابقات کردند از این به بعد هم کمک کنند. ناظران ویژه ارکان قضایی فدراسیون در تمام بازی ها شرکت می کنند و تعداد آنها در دیدارهایی که از لحاظ صعود یا سقوط اهمیت دارد دو نفر است. همچنین مثل همیشه یگان ویژه محترم کنار ما است و امیدواریم با کمک این عزیزان لیگ را به اتمام برسانیم. قول می دهیم مراحل بعدی را هم با حداقل تنش و فشار جلو ببریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.