• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10
مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان خبر داد:

برپایی موکب هیأت رزمندگان اسلام اصفهان در مرز « ریمدان» پاکستان

  • کد خبر : 10309
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
برپایی موکب هیأت رزمندگان اسلام  اصفهان در مرز « ریمدان» پاکستان
مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: امسال پیش‌قدم شدیم تا هیأت رزمندگان اسلام علاوه بر مرز میرجاوه و مهران، در مرز ریمدان هم موکبی برپا کند.

به گزارش ریاح نیوز، محمد نادرالاصلی مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان با بیان این‌که موضوع اربعین در حال جهانی شدن است اظهار داشت: صرفا مردم ایران نیستند که در جهانی شدن این حرکت بزرگ نقش دارند بلکه تمامی شیعیان جهان پیش‌قدم شده‌اند تا مقدمه انقلاب و ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند. 

وی ادامه داد: هر ساله تعداد زائرینی که در ایام اربعین از پاکستان به زیارت حرم اباعبدالله الحسین(ع) مشرف می‌شوند افزوده می‌شود و مانند ایران که هرساله خروجی‌های خود را افزایش می‌دهد؛ پاکستان نیز با تعاملاتی که با جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد مرزهای خود را افزایش می‌دهد. 

نادرالاصلی با اشاره به پیش‌بینی افزایش زائران پاکستانی در ایام اربعین امسال گفت:  مرز دیگری برای زائرین پاکستان به نام مرز ریمدان در نزدیکی دریای عمان گشوده شد و در آن زیرساخت‌ها و بازارچه‌های مرزی نیز ایجاد شده و برای زائرین تسهیل‌گری می‌شود. 

 مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان در همین راستا بیان کرد: ما پس از کسب این خبر و اطلاعات پیش‌قدم شدیم تا هیأت رزمندگان اسلام علاوه بر مرز میرجاوه و مهران که موکب برقرار می‌شود در مرز ریمدان هم موکبی برپا کنیم. 

وی تصریح کرد: نیروها‌یی که اعزام می‌شوند با توانمندی خدمت حداکثری خواهند بود و آنچه را که در توان داریم با همکاری سایر موکب‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران به کار خواهیم گرفت، موکب‌هایی که برپا می‌شوند خدمات مختلفی از جمله پذیرایی، تسهیل زائر، فعالیت‌های فرهنگی، اسکان، ترابری و تعمیرات ارائه می‌کنند. 

نادرالاصلی گفت: تلاش‌مان بر این است حداکثر خدمتی که می‌توانیم را به  زائرانی که مراجعه می‌کنند در حوزه‌های مختلف ارائه دهیم و وعده‌های غذایی که زائران به آن نیازمند هستند تهیه کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.