• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان:

برنامه‌های ستاد دهه فجر استان اصفهان اعلام شد

  • کد خبر : 8913
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
برنامه‌های ستاد دهه فجر استان اصفهان اعلام شد
رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان با تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر گفت: در روز ۱۲ بهمن‌ماه برنامه‌ای در گلستان شهدا اصفهان با عنوان سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور و یادواره ۲۱۷ شهید انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش ریاح، غلامرضا رضایی رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: سعی کردیم مراسم‌ها  را به طوری برنامه‌ریزی‌ کنیم که در تمامی نقاط استان جشن انقلاب را داشته باشیم و همه مردم در شهرها و روستاهای سراسر استان در این جشن شریک و سهیم باشند؛ از این رو ستادهای دهه‌ فجر در شهرها و روستاهای مختلف استان تشکیل شده‌است تا برای حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر بسترسازی کند.

وی افزود: امسال دهه فجر با ایام ماه رجب مقارن شده‌است و به سفارش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مراسم‌های دهه فجر باید مردمی برگزار شود و همچنین مردم در تمام مراحل برنامه‌ها از جمله، تصمیم‌گیری، اجرا، حرکت، رویکردها و در تصمیمات مهم حضور داشته باشند.

رضایی با اشاره به حکمی که رهبری به تازگی برای ریاست جدید هماهنگی تبلیغات اسلامی فرستادند و بر مردمی بودن بزرگداشت‌ها تأکید کردند، گفت: پویایی و پایداری انقلاب و نظام منوط به حضور مردم است و هر جایی که مردم حضور داشتند برای نظام دستاورد و موفقیتی بود.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: از دیگر برنامه‌ها برای دهه فجر امسال امید و نشاط آفرینی است که باید تلاش کنیم علاقه مردم را با آرمان‌ها و شعارهای اصلی انقلاب در این ایام بیشتر آشنا کنیم‌ و البته وحدت‌آفرینی یکی از راهبردهای اصلی و محتوایی برنامه‌های امسال دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌هایی با ۲۷ کارگروه تخصصی محتوایی برای برنامه‌های امسال دهه فجر تشکیل شده و هدف از تشکیل این کارگروه‌ها چند مسأله مهم است؛ ابتدا اینکه ایام‌الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است برای اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تشریح کنیم و در کنار آن  پیشرفت‌هایی را که در داخل کشور در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، نظامی اتفاق افتاده را بیان کنیم.

رضایی با تأکید بر سخن رهبری در مورد جهاد تبیین افزود: امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است و هر کس سعی می‌کند روایت خود را بیان کند که دشمنان ما سعی بر تحریف کردن روایت انقلاب را دارند و وظیفه ما این است که در این فرصت چهره حقیقی و واقعی انقلاب، همان چهره‌ای که موجب خدمت به مردم، استقلال سیاسی، استکبار ستیزی و رهاشدن از سلطه استعمارگران  است را بیان کنیم که این اتفاق میسر نمی‌شود مگر به واسطه تفکر انقلابی مردم ایران. 

رئیس ستاد بزرگداشت ایام دهه فجر اصفهان تأکید کرد: یکی از جهاتی که ما باید در جهاد تبیین با آن حرکت کنیم بیانیه گام دوم انقلاب است، چرا که بیانیه گام دوم، هم پیشینه انقلاب را بیان می‌کند و هم آینده انقلاب اسلامی و مملکت را تبیین می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصریح کرد: در روز ۱۲ بهمن‌ماه  برنامه‌ای در گلستان شهدا اصفهان با عنوان سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور و یادواره ۲۱۷ شهید انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد.

رضایی ادامه داد: همچنین تجلیل از ۴ خانواده شهید انقلاب را در همین برنامه در نظر داریم و در خدمت مردم اصفهان خواهیم بود و در برنامه‌های دیگر همزمان رژه تاکسی‌های شهری  را خواهیم داشت که از جلو جایگاه گلستان شهدا عبور خواهند کرد و حرکت نمادین ورزشکاران از یادمان شهدای گمنام در سراسر شهرهای اصفهان به سمت گلستان شهدا برنامه‌ریزی شده‌است.

رئیس ستاد مراسم‌های دهه فجر اصفهان افزود: برنامه‌های میدانی در میدان‌های اصلی شهر با حضور گروه‌های رزم نوازان نیروهای نظامی، اجرای گروه‌های سرود و همکاری مناطق شهری شهرداری اصفهان برگزار می‌شود همچنین در مساجد  اصفهان از راویان انقلاب اسلامی استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکی از مهم ترین مسائل برای اجرای برنامه‌ها، ستاد ملی مقابله با کرونا است که براساس مصوبات هیچ برنامه‌ای تعطیل نخواهد شد بلکه نحوه برگزاری آن تغییر خواهد کرد و همه برنامه‌ها به جهت حفظ سلامت مردم با توجه به شیوه‌نامه‌های ارسالی اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.