• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه مورد موافقت قرار گرفت؛

بازسازی و احیای ۶۶ دستگاه آمبولانس اورژانس استان اصفهان با مشاركت فولاد مباركه

  • کد خبر : 13347
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
بازسازی و احیای ۶۶ دستگاه آمبولانس اورژانس استان اصفهان با مشاركت فولاد مباركه
فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هدف خدمت‌رسانی بهینه و سریع به بیماران اورژانسی استان و خلق ارزش مشترک با جامعه، مشارکت در تعمیرات اساسی و بازسازی ۶۶ دستگاه از آمبولانس‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را بر عهده گرفت.

به گزارش ریاح نیوز، در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل و برخی از معاونان فولاد مبارکه با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تشکیل شد، شاهین شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن تشکر از ایفای نقش مؤثر فولاد مبارکه در حوزه سلامت جامعه به‌عنوان شهروند مسئولیت‌پذیر گفت: فولاد مبارکه علاوه بر تولید و نوآوری در ارائه خدمات به جامعه نیز در قالب مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام است.

شاهین شیرانی ضمن تشریح مشکلات و کمبودهای موجود در خصوص ارائه خدمات اورژانس به همشهریان، خرابی و نیاز به تعمیرات اساسی آمبولانس‌های اورژانس را یکی از مشکلات اصلی این حوزه در نجات جان مصدومان و بیماران برشمرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۶۶ دستگاه آمبولانس اورژانس‌های این مجموعه نیاز به تعمیرات اساسی دارند، تصریح کرد: به دلیل کمبود امکانات، برخی از ایستگاه‌های اورژانس در مواقعی که با افزایش اعلام امدادرسانی مواجه می‌شوند قادر به ارائه خدمات اورژانسی در اسرع وقت نیستند و همکاری فولاد مبارکه در این زمینه نقش بسزایی در تأمین سلامت و بهبود خدمات‌رسانی به بیماران و مصدومان خواهد داشت.

تأمین آسایش خاطر همشهریان در چارچوب ضوابط شرکت
در این جلسه محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه نیز ضمن اشاره به برخی از اقدامات فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و همکاری‌های این شرکت با دانشگاه علوم پزشکی در سال‌های اخیر، نظیر تأمین اکسیژن رایگان و تجهیز بیمارستان‌های درمانگر کرونا و اهدای تجهیزات پزشکی به برخی از بیمارستان‌های استان، گفت: فولاد مبارکه در راستای ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی افراد جامعه و تأمین آسایش خاطر همشهریان، در چارچوب ضوابط شرکت همچنان از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد و در شرایط فعلی هم با توجه به نیاز شدید، برای به‌روزرسانی و چابک‌سازی ناوگان اورژانس‌های استان آماده همکاری است.

وی در همین زمینه از تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشترک با حضور نمایندگان فولاد مبارکه و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: به همین منظور مقرر شد برنامه‌ریزی جهت تعمیر و تجهیز و بازسازی آمبولانس‌ها برای ادامه خدمت‌رسانی به همشهریان در اسرع وقت صورت گیرد.

در ادامه این جلسه، همچنین بر همکاری مستمر و مشترک دانشگاه علوم پزشکی با شرکت فولاد در راستای بهبود خدمات پزشکی و سلامت به کارکنان فولاد مبارکه و ایجاد شرایط کاری مناسب از قبیل مباحث ارگونومی، بهداشت روانی کارکنان و جامعه تأکید و مقرر شد این همکاری‌ها به‌صورت مستمر و تا حصول نتایج قابل‌قبول پیگیری گردد.

گفتنی است با توجه به روند اجرایی عملیات احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی فولاد مبارکه در سپاهان‌شهر، گزارشی از روند پیشرفت این پروژه ارائه و با توجه به نیاز استان به فضاهای درمانی بر تسریع عملیات اجرایی بیمارستان مذکور تأکید و مقرر شد با تشکیل کارگروهی جهت افزایش همکاری و تعامل دانشگاه و فولاد مبارکه به‌منظور بهینه‌سازی فضاهای درمانی جهت جبران کمبودهای درمانی استان با نگاه به آینده و خدمت‌رسانی به کارکنان فولاد مبارکه و سایر همشهریان اقدام شود. همچنین تسریع در عملیات اجرایی این بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مورد تأکید قرار گرفت.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.