• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

این اغتشاشات همانند فتنه‌های اخیر راه به جایی نخواهد برد

  • کد خبر : 11078
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
این اغتشاشات همانند فتنه‌های اخیر راه به جایی نخواهد برد
انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان : این رفتارهای خشونت آمیز و ساختارشکنانه نه تنها همچون همه فتنه‌های اخیر راه به جایی نخواهد برد، که عن‌قریب شکست مفتضحانه دشمنان خبیث و ساده‌لوحان داخلی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش ریاح نیوز، انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اغتشاشات اخیر را محکوم و فراجا حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است: فتنه گران و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی یک بار دیگر با سوء استفاده از فضای غبارآلود یک حادثه، به میدان آمدند و با بر هم زدن نظم عمومی، آرامش جامعه، ایجاد رعب و توهین به مقدسات، اصل نظام را نشانه گرفتند.

همچنین در ادامه بیانیه گفته شده است: از رفتارهای خشونت آمیز و داعش‌گونه اغتشاش‌گران نه تنها بوی دلسوزی به مشام نمی‌رسد که ظاهر و باطن آن از تلاش عناصر خودفروخته و وطن فروشی حکایت می‌کند که دل به وعده‌های پوچ گروهک‌های ضد انقلاب و منافقین سپرده‌اند. اما این رفتارهای خشونت آمیز و ساختارشکنانه نه تنها همچون همه فتنه‌های اخیر راه به جایی نخواهد برد، که عن‌قریب شکست مفتضحانه دشمنان خبیث و ساده‌لوحان داخلی را به همراه خواهد داشت.


انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که یادآور جان‌فشانی دلیرمردان این سرزمین در دفاع از آب و خاک و ناموس وطن است اظهار داشته است: به یقین هفته دفاع مقدس چاشنی بصیرت، غیرت، شجاعت و هوشیاری ملت ایران خواهد شد تا یک بار دیگر طومار بدخواهان این نظام در هم پیچیده شود و پرچم ایران اسلامی عزت‌مندانه و مقتدرتر از همیشه در اوج آرامش و امنیت کشور به اهتزاز درآید.


در پایان بیانه نیز انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشته: با محکوم کردن حوادث اخیر که حاصل بی خردی عوامل فریب خورده داخلی و توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است حمایت خود را از تدابیر و جان‌فشانی فراجا در راستای تأمین امنیت ملت شریف ایران اعلام می‌دارد.

انتهای خبر/ م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.