• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

اعلام ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

  • کد خبر : 1758
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
اعلام ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس
صداوسیمای مرکز اصفهان در ایام دفاع مقدس ، خاطرات روزهای شور و حماسه غیورمردان ایرانی را یادآوری می کند.

به گزارش ریاح نیوز، به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های متنوعی در صداوسیمای مرکز اصفهان تولید و پخش می شود.

در این خصوص معاونت سیمای مرکز اصفهان ویژه برنامه هایی را از جمله “هشت بهشت” به مدت ۴۲۰ دقیقه و”گفتگوی هفته” به مدت ۷۶۵ دقیقه تدارک دیده است و برنامه هایی نیز با عناوین «اینجااصفهان»،«ضربه آزاد»،«به وقت خانه»،«شجره طیبه»،«همین حوالی-روستا»،«پرانتز» و «اصفهان امروز» به موضوع دفاع مقدس می پردازند.

تامین برنامه شبکه اصفهان هم با پخش مستندها و فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس، میان برنامه قاب ماندگار، سریال های خاطره انگیز و برنامه جادوی تصویر ویژه دفاع مقدس یاد و خاطرات این دوران را گرامی میدارد.

شبکه استانی صدا هم علاوه بر پخش نمایش ها و مستندهای تولیدی متناسب با دفاع مقدس ویژه برنامه زنده «پلاک» را با محوریت موضوعی فرهنگ ایثار و شهادت وادبیات دفاع مقدس با حضور سرداران ، رزمندگان و هنرمندان دفاع مقدس و خاطره‌گویی آنان تولید و پخش می کند.

همچنین این معاونت ضمن پخش برنامه های تامینی و سخنرانی هایی در این خصوص، برنامه های روتین را با عناوین «شب های روشن» «با این ستاره ها» و «نقد و نظر»  با محوریت مباحث دفاع مقدس تهیه و پخش می‌ کند.

خبرگزاری مرکز اصفهان نیز با ارائه گزارشهای تصویری و خبری در شبکه استانی و فضای مجازی ، یاد دلاور مردان دفاع مقدس را گرامی می دارد.

همچنین معاونت فضای مجازی مرکز اصفهان در این خصوص برنامه های متنوع و مختلفی را از جمله تولید یک اثر فاخر ویدئویی، تهيه کلیپی از آهنگ دفاع مقدس و اجرای آن در یکی از مناطق پر تردد شهر اصفهان (مثل چهارباغ) با همکاری گروه سرود باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، برگزاری جشنواره هنری چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با رویکرد دریافت آثار در قالب های مختلف از جمله: آثار دیداری و شنیداری، آثار مکتوب، آثار فضای مجازی، خاطرات دفاع مقدس، راه اندازی صفحه اختصاصی دفاع مقدس در وب سایت مرکز به همراه بارگذاری اخبار، موسیقی های مرتبط و معرفی برنامه های صدا و سیما در هفته دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت آرشیو مرکز و بازتولید اثار و تولید پوستر و عکس نوشت تدارک دیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.