• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
در حاشیه نشست تعاملی و امضای تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی انتظامی استان و صداوسیما مرکز اصفهان مطرح شد:

اطلاع رسانی به موقع اخبار پلیس، هجمه های دشمن را خنثی می کند / گنجاندن برنامه های پلیس در کنداکتور روزانه صدا و سیمای مرکز اصفهان

  • کد خبر : 1864
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
اطلاع رسانی به موقع اخبار پلیس، هجمه های دشمن را خنثی می کند / گنجاندن برنامه های پلیس در کنداکتور روزانه صدا و سیمای مرکز اصفهان
در حاشیه نشست تعاملی و امضای تفاهم نامه با صدا و سیمای مرکز اصفهان فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و پلیس هستند گفت: اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع اخبار پلیس به مردم باعث خنثی شدن هجمه های دشمن می شود. مدیرکل صدا و سیمای استان نیز با تاکید بر نیاز مبرم مردم به پیام ها و هشدارهای پلیس در فضای کنونی جامعه از گنجاندن برنامه های نیروی انتظامی در کنداکتور روزانه صدا وسیمای مرکز اصفهان خبر داد.

به گزارش ریاح نیوز، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: هرچند که تعاملات بسیار خوبی بین صدا و سیما و نهاد پلیس در سطح استان وجود دارد اما به نظر می رسد با توجه به هجمه ای که دشمنان نظام جمهوری اسلامی علیه ملت و انقلاب ما دنبال می کنند ایجاب می کند که بایستی این تعاملات روز به روز بیشتر و گسترده تر شوند.

البته معتقدم که امروز همه دستگاه ها خصوصاً نهادهای انقلابی با تعامل بیشتر در جهت تقویت جبهه خودشان در مقابل هجمه دشمن می توانند اوضاع را مدیریت کرده و توطئه های دشمن را خنثی کنند.

پلیس با توجه به ماموریت های خطیری که در راستای حفظ امنیت عمومی عهده دارد است لازمه اش این است که بتواند اخبار، پیام ها و هشدارهای خود را به صورت دقیق، صحیح و به موقع به اطلاع مردم برساند .

در همین راستا از رسانه ها و مخصوصاً صدا و سیما انتظار داریم که با اطلاع رسانی اخبار، پیام ها و هشدارهای پلیس به مردم شاهد به کاهش آسیب ها در جامعه کمک کنند.

یکی دیگر از انتظارات پلیس از رسانه ها، انعکاس زحمات و تلاش های ماموران پلیس که به صورت شبانه روز و در سخت ترین شرایط در حال حفظ امنیت شهروندان هستند، می باشد و انعکاس عملکرد مثبت پلیس به تقویت جایگاه و منزلت پلیس در بین مردم جامعه نیز کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

در آستانه هفته ناجا قرار داریم و با توجه به اینکه قرار شده امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشتر برنامه های هفته ناجا به صورت مجازی برگزار شود بنابراین یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای انعکاس عملکرد یکساله پلیس استان برای مردم بود که در این خصوص توافقات لازم به عمل آمد.

امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن با تمام توان به مقابله با مردم و انقلاب ما آمده و در این شرایط ایجاب می کند که همه دستگاه ها با وحدت و با انسجام بیشتری انشا ء الله ماموریت های خود را دنبال کنند تا بتوانند برکات انقلاب اسلامی و آن اهدافی که داشته را پیاده کرده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان پلیس مصمم است امروز همانند گذشته و بلکه قوی تر از آن در اجرای منویات مقام معظم رهبری گام بردارد و از دستاورد های خون شهدا حراست کند و در این میان با توجه به اینکه رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و پلیس هستند می توانند با اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع اخبار پلیس باعث خنثی شدن هجمه های دشمن شوند.

گنجاندن برنامه های پلیس در کنداکتور روزانه صدا و سیمای مرکز اصفهان

بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان نیز گفت: تردیدی نیست که نیروی انتظامی با کار فرهنگی بهتر می تواند ماموریت های خودش را پیش ببرد و از وقوع جرم و آسیب در جامعه جلوگیری کند و در همین راستا صدا و سیما یکی از جاهایی است که می تواند این بستر را به خوبی برای ناجا فراهم کند.

مهمترین محور تفاهم نامه بین صدا و سیما و فرماندهی انتظامی استان اصفهان آموزش همگانی شهروندان در خصوص زمینه های پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب ها است و قرار شد محتواهای آموزشی و هشداری از طریق پلیس استان ارائه و این محتواها هم در فواصل زمانی مختلف از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان برای مخاطبان پخش شود.

با توجه به نیاز مبرم مردم به پیام ها و هشدارهای پلیس در فضای کنونی جامعه ، معتقدیم برنامه های پلیس بایستی در کنداکتور روزانه صدا وسیمای استان گنجانده شود.

در همین راستا قرار شد که کم و کیف این کار در یک ماه آینده بررسی و ان شاءالله هر روز بتوانیم پیام های آموزشی کارشناسان پلیس در خصوص معضلات اجتماعی به صورت گسترده برای مردم منعکس کنیم.

با توجه به همکاری در خصوص راه اندازی استودیوی اختصاصی برای پلیس استان، اگر فضای این کار در فرماندهی انتظامی استان اصفهان فراهم شود ما می توانیم به صورت روزانه یک ارتباط زنده با مسئولان و کارشناسان پلیس داشته باشیم.

با توجه به رویکرد خوبی که فرمانده انتظامی استان اصفهان به حوزه رسانه دارد مطمئن هستم که طی ماه های آینده مخاطبان صدا و سیمای مرکز اصفهان اتفاقات خوبی را شاهد خواهند بود.

علاوه بر این قرار شد تا همکاری خوبی نیز در زمینه انتشار فیلم ها و پیام های هشداری پلیس فتا در فضای مجازی داشته باشیم و بتوانیم در زمینه ارتقای سواد رسانه ای اقشار مختلف جامعه گام های مؤثری را برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1864
  • ارسال توسط :
  • منبع : معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان
  • 252 بازدید
  • بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.