• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
مدیر عامل آبفای کشور عنوان کرد؛

اصفهانی ها با تخصص و مهارت خود بر تنش آبی سال ۱۴۰۰ غلبه می کنند

  • کد خبر : 6906
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
اصفهانی ها با تخصص و مهارت خود بر تنش آبی سال ۱۴۰۰ غلبه می کنند
مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: در چند سال اخیر آبفای اصفهان توانست با ایجاد زیرساخت هایی مانند تله متری و پایش هوشمند شبکه در بخش بهره برداری، آب شرب را به صورت پایدار تامین کند.

به گزارش ریاح، حمید رضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ارتباط تلفنی با ستاد تنش آبی آبفای اصفهان، بر استمرار و توزیع عادلانه خدمات آبفا در سطح استان تاکید کرد.
امسال نسبت به ۵۰ سال گذشته منابع آبی بسیار محدود است، تامین پایدار آب شرب در بسیاری از مناطق دشوار است اما صنعت آبفای کشور این اطمینان را دارد که اصفهانی ها می توانند بر مشکلات کم آبی غلبه کنند.
با توجه به تخصص و مهارت نیروی انسانی در آبفای استان اصفهان، اصفهان در بسیاری از زمینه ها درصنعت آبفا در کشور پیشگام است و همین امر اصفهانی ها را در گذر از تنش آبی یاری می کند.
در چند سال اخیر آبفای اصفهان توانست با ایجاد زیرساخت هایی مانند تله متری و پایش هوشمند شبکه در بخش بهره برداری، آب شرب را به صورت پایدار تامین کند.
باتوجه به افزایش دمای هوا در روزهای پایانی تیر و مرداد، با این که هنوز سامانه دوم آبرسانی در اصفهان به بهره برداری نرسیده است اما انتظار می رود فعالان صنعت آبفا در اصفهان با بهره گیری از توان تخصصی خود، آب شرب مردم را به صورت پایدار تامین کنند.


در ادامه این جلسه هاشم امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با توجه به افزایش دما تا ۴۲ درجه در روزهای آینده سعی کرده ایم بستر لازم برای تامین آب شرب مردم در شهر ها و روستاها را مهیا سازیم.
حفظ آرامش مردم استان اولویت اول آبفا است و آبفای استان اصفهان تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بحران کم آبی با بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص مدیریت شود و مردم با چالش کمتری در زمینه کم آبی رو به رو شوند.
درخصوص آبرسانی سیار در اصفهان، در این روزهای گرم و بسیار سخت، سعی کرده ایم آبرسانی سیار به مناطقی که با افت شدید فشار مواجه شدند در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد تا مردم برای دسترسی به آب شرب در تنگنا نباشند.
امیدواریم با همکاری مردم در مدیریت مصرف بهینه آب و تلاش شبانه روزی فعالان صنعت آبفا در اصفهان، این بحران را با کمترین تنش پشت سر بگذاریم.

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=6906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.