• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

استفاده از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات مردم در اولویت رسانه ملی است

  • کد خبر : 7319
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
استفاده از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات مردم در اولویت رسانه ملی است
در دیدار مدیرکل و معاونین صداوسیمای مرکزاصفهان با شهردار و اعضای شورای شهراصفهان، بر تعامل و همکاری مشترک در جهت پیگیری و رفع مشکلات مردم تاکید شد.

به گزارش ریاح، آقای عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکزاصفهان در این دیدار با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات مردم در اولویت رسانه ملی است، گفت: صدا وسیمای مرکز اصفهان در راستای ارتباط دو سویه بین شهرداری و مردم و اطلاع رسانی از عملکرد مدیریت شهری در بخش سیما و صدای شهر همواره تعامل سازنده با شهرداری اصفهان داشته و امیدواریم در این دوره نیز فصل جدیدی از برنامه سازی در حوزه مدیریت شهری صورت پذیرد.

ضمن تاکید بر تعامل بیش از پیش رسانه استانی با شهرداری اصفهان و برنامه سازی موثر در صداوسیما، سریال ۲۶ قسمتی سردار شهید خرازی و مستند شهید کاظمی در  حال ساخت است و تا یکسال آینده  آماده پخش در شبکه های سراسری می شود که با پخش این سریال ظرفیت های اصفهان بیشتر از قبل نشان داده خواهد شد.

آقای قاسم زاده شهردار منتخب اصفهان هم در جمع شورای معاونان صدا و سیمای مرکز اصفهان ضمن تقدیر از عملکرد صدا وسیمای مرکز اصفهان گفت: خدمت مبتنی بر فهم و درک مردم، شیوه مدیریت شهری در دوره جدید است.

اگر مردم مورد احترام قرار نگیرند مشکلات براحتی حل نمی شود. تعامل و ارتباط مستقیم با مردم از طریق فضای مجازی و رسانه ها در دوره جدید مدیریت شهر تجربه خواهد شد و برای بازگرداندن سرمایه های اجتماعی و بازسازی آن راهی جز عمل به وعده ها وجود ندارد.

آقای محمد نور صالحی رییس شورای شهر اصفهان هم در این نشست گفت:  شهرداری با خدمت بی منت به مردم می تواند سرمایه از دست رفته اجتماعی را باز گرداند.

 وی خواستار فرهنگ سازی درخصوص پارک دوبل، برجسته شدن اصفهان در بستر تاریخ ، آگاه سازی و ارتقا حقوق شهروندی با ساخت انیمیشن، تقویت همبستگی ، ایجاد اندیشکده مشترک رسانه و شورا، هوشمندسازی مدیریت شهری، مبارزه با فساد و مطالبه گری از مدیران صدا و سیما برای اقدامات ، پیگیری و معرفی بیشتر شهرهای خواهر خوانده شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.