• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
2

ارائه و معرفی محصولات و برندهای گردشگرانه در نمایشگاه گردشگری اصفهان

  • کد خبر : 11187
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
ارائه و معرفی محصولات و برندهای گردشگرانه در نمایشگاه گردشگری اصفهان
رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: محصولات و برندهای اداره گردشگری همزمان با برپایی نمایشگاه گردشگری اصفهان از 7 تا 11 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی معرفی و ارائه می‌شود.

به گزارش ریاح نیوز، نمایشگاه هفته گردشگری اصفهان از هفتم تا یازدهم مهرماه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان در حاشیه کمربندی شرق اصفهان در حال برگزاری است.

علیرضا مساح رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه اداره گردشگری نیز در کنار غرفه بین‌الملل و شهرهای خواهرخوانده‌ها یک غرفه اختصاصی دارد، گفت: برگزاری چندین رویداد متنوع و مسابقه با حضور شهروندان ازجمله برنامه‌‌های این نمایشگاه است.

علیرضا مساح افزود: برنده‌های این مسابقات به همراه خانواده شان مهمان تور اصفهان گردی و بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی شهر هستند.

رئیس اداره گردشگری، رونمایی از محصولات تولیدی این اداره را از دیگر برنامه‌های نمایشگاه هفته گردشگری دانست و خبر داد: تعدادی کتاب جدید و محصولات صوتی و تصویری با رویکرد گردشگری در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: معرفی برندهای اداره گردشگری همچون طرح «نیم‌رخ» که با رویکرد معرفی آثار دیده نشده یا کمتر دیده شده اصفهان برگزار شد و طرح «اصفهان‌گرد» که در ماه مبارک رمضان امسال اجرا شد از دیگر رویدادهای این نمایشگاه است.

مساح خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل رفت و آمد شهروندان به نمایشگاه، چهار دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده که شهروندان را از میدان بزرگمهر به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان منتقل می‌کنند.

انتهای خبر/ م ک/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.