• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3

آگاهی کامل رهبر انقلاب از مشکلات پرستاران، قوت قلبی برای ما بود

  • کد خبر : 8424
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
آگاهی کامل رهبر انقلاب از مشکلات پرستاران، قوت قلبی برای ما بود
پرستار منتخب استان اصفهان برای دیدار با مقام معظم رهبری گفت: نکته قابل توجه بیانات ایشان دسته‌بندی مسائل پیرامونی شغل پرستاری بود و این نشان‌دهنده این نکته بود که ایشان مسائل و مشکلات حوزه پرستاران را به خوبی می‌دانستند و این قوت قلبی برای کادر پرستاری کشور است.

به گزارش ریاح، محمد شکیبا پرستار منتخب استان اصفهان برای دیدار با مقام معظم رهبری پیرامون نحوه انتخابش برای حضور در این دیدار اظهار داشت: تا دقایق پایانی و روز قبل از این دیدار، قرار بود که شخص دیگری از استان اصفهان در دیدار با مقام معظم رهبری حضور پیدا کند که این امکان برای وی میسر نشد و بنده به واسطه شوق زیادی که برای حضور در این دیدار داشتم، تلاش کردم تا بتوانم به محضر مقام معظم رهبری برسم.

وی درباره فضای دیدار مقام معظم رهبری با پرستاران گفت: دیدار امروز بسیار خوب و پر از انرژی بود؛ در ابتدا وزیر بهداشت در محضر رهبری به بیان دغدغه‌های جامعه پرستاری پرداختند و در آنجا اعلام شد که این صدای مطالبات فقط مختص پرستاران نیست و ندای مطالبه سایر کارکنان فضای درمانی کشور را نیز شامل می‌شود و این با تابلوی پرستاران مطالبه می‌شود.

شکیبا خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه سخنان مقام معظم رهبری دسته‌بندی مسائل پیرامونی شغل پرستاری بود و این نشان‌دهنده این نکته بود که ایشان مسائل و مشکلات حوزه پرستاران را به خوبی می‌دانستند و این قوت قلبی برای کادر پرستاری کشور است.

این پرستار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: مقام معظم رهبری در تذکری نسبت به عدم تعرفه‌گذاری نظام پرستاری نسبت به مسؤولان گله کردند و از دولت فعلی خواستند تا این موضوع را اجرایی کنند.

وی درباره مطالبات پرستاران بیان داشت: این قشر طلب اضافه خواهی از دولت ندارد و قصد اینکه بر روی دولت فشار بیاورند را نیز ندارند و تنها چیزی که مطالبه دارند، بحث عدالت در پرداخت‌هاست و اجرای قانون تعرفه‌گذاری برای کادر غیرپزشک بیمارستان‌هاست؛ بدین صورت که هرفردی به میزان کاری که انجام می‌دهد، دستمزد و پاداش دریافت کند.

شکیبا علت اصرارش برای حضور در این دیدار را گفت: بنده ایثارگر هستم و از همان جوانی و ۳۱ سال است عاشقانه در حیطه پرستاری فعالیت می‌کنم و برکاتی که در خدمت به بیماران در زندگی خود دیدم برای من همیشه به یادگار مانده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.