• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

آخرین جزئیات محدودیت‌های تردد در اصفهان/ مجوزهای تردد قبلی باطل است

  • کد خبر : 7041
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
آخرین جزئیات محدودیت‌های تردد در اصفهان/ مجوزهای تردد قبلی باطل است
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا ۵ شهریور ماه حداقل یک میلیون تومان جریمه، همراه با توقیف سیستمی، مجازات تردد با پلاک غیربومی در اصفهان است.

به گزارش ریاح، محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: برابر با مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا در راستای اجرای طرح محدودیت‌های تردد، از ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا ۵ شهریور ماه حداقل یک میلیون تومان جریمه، همراه با توقیف سیستمی، مجازات تردد با پلاک غیربومی در اصفهان است.

ورود پلاک‌های غیربومی متعلق به استان‌ها و شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی بوده به اصفهان و شهرستان‌های استان ممنوع اعلام می‌شود.

از خروج وسایل نقلیه دارای پلاک بومی اصفهان و شهرهای استان که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

درصورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود داده خواهد شد، متخلفان علاوه بر جریمه ۵۲۵ هزار تومانی و یک میلیون و ۵۰ هزار تومانی و ممانعت از ورود، به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه، توقیف سیستمی خواهند شد.

جریمه‌های صادره ظرف یک ماه دو برابر می‌شود، اضافه کرد: مجوزهای تردد قبلی باطل و مجوزهای جدید هم‌ با حساسیت ویژه بررسی خواهند شد.

هیچ مجوزی به صورت دستی و با فرمت قبلی برای رسیدگی‌ به جرائم صادره مورد قبول نیست، ثبت تخلفات، بیشتر به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و سیستم‌های هوشمند(دوربین‌ها) انجام می‌شود و درخواست پلیس از شهروندان با فرهنگ اصفهانی، همکاری صددرصدی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.