• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان مجلس برای دفاع از ماموران پلیس سریعاً اقدام کنند

  • کد خبر : 8992
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
نمایندگان مجلس برای دفاع از ماموران پلیس سریعاً اقدام کنند
نماینده ادوار مجلس و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ضمن محکوم کردن به شهادت رسیدن مامور انتظامی توسط یک فرد شرور، اقدام سریع نمایندگان مجلس در اصلاح قوانین به منظور دفاع از ماموران پلیس کشور راخواستار شد.

به گزارش ریاح، حجت الاسلام احمد سالک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نیروهای انتظامی شبانه روز و در گرما و سرما امنیت را برای مردم ما از مرزها تا دل شهرها و روستاها تامین می کنند که لازم می دانم از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

وی با محکوم کردن جنایت به شهادت رساندن مامور انتظامی در استان فارس توسط یک فرد شرور افزود: ما برای برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش قوانین متعددی داریم و این قابل قبول نیست که دستگاه قضائی بگوید که ما قانون نداریم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر دستگاه قضائی نیاز به قانون برای برخورد با اراذل و اوباش دارد باید آن را در قالب لایحه به مجلس ارائه کرده و مشکل را حل کند.

حجت الاسلام سالک همچنین اقدام سریع نمایندگان مجلس در اصلاح قوانین به منظور دفاع از ماموران پلیس کشور را خواستار شد و گفت: مجلس موظف است هم در پایش و هم در اصلاح قوانین نسبت به دفاع از ماموران پلیس کشور اقدام جدی کند و این نکته بسیار مهمی است که قانون نباید دست و پای مامور پلیس را ببندد به طوری که در مقابله با اراذل و اوباش جرأت نکند از خودش دفاع کند.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه وقتی به مامور پلیس حمله می شود باید از خودش دفاع کند تصریح کرد: متاسفانه ماموران پلیس نگرانند که اگر دست به اسلحه ببرند ممکن است فردا دادگاه آنها را محکوم کند که چرا دست به اسلحه بردند و در این خصوص معتقدم که مجلس و قوه قضائیه باید با هم بنشینند و این مشکل ماموران پلیس را برای همیشه حل کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: من از رئیس قوه قضائیه و فرمانده کل انتظامی کشور می خواهم که در یک نشست قانونی این معضلات را باهم حل کنند و در قالب یک لایحه ای در اختیار مجلس قرار دهند و مجلس هم برای جلوگیری از این نوع حوادث دلخراش سریعاً اقدام کند تا دیگر شاهد این کونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8992

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.