• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان:

اعزام کاروان ۹ هزار نفره منتظران ظهور به مسجد مقدس جمکران

  • کد خبر : 9197
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
اعزام کاروان ۹ هزار نفره منتظران ظهور به مسجد مقدس جمکران
مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ تا کنون به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) کاروان منتظران ظهور به شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران اعزام می‌شوند، گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته برای اعزام ۹ هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ریاح، محمد نادرالاصلی مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ تاکنون در ایام مهدویت توفیق پیدا کردیم به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) کاروان منتظران ظهور را از سطح استان به شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران راهی کنیم، اظهار داشت: این حرکت با ۵۳ مجموعه رزمندگان که دارای مدیران جهادی، هیئات قوی و کارآمد هستند و حرکت توسط خودشان شروع می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸ به‌دلیل شرایط کرونا کار به‌صورت نمادین پیش رفت، توضیح داد: در آن سال ۲۴۰ دستگاه اتوبوس و حدود یک‌صد دستگاه سواری در طول مسیر حرکت کردند و تقریبا ۲ لشکر نیروی انسانی از یک استان به استان دیگر حرکت کردند و مورد استقبال مسؤولان و متولیان آستان مقدس جمکران قرار گرفت، امیدواریم چنین حرکتی با ظهور حضرت مهدی(عج) و حضور ایشان نیز انجام شود و هرسال با شکوه‌تر سال قبل برگزار شود.

اعزام کاروان ۹ هزار نفره منتظران ظهور به مسجد مقدس جمکران

نادرالاصلی با بیان اینکه امسال مانند سال‌های گذشته برنامه‌ریزی برای اعزام ۲۰۰ دستگاه اتوبوس با حضور ۹ هزار نفر پیش‌بینی شده است، خبر داد: حرکت کاروان در روز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه مصادف با ۱۱ شعبان از شهرستان‌های ۲۶ گانه استان و از شهر اصفهان از گلستان شهدا آغاز می‌شود و نیاز است خواهران و برادران در مجموعه هیئات رزمندگان شهرستان‌ها اقدام کنند و در استان اصفهان نیز از طریق ستاد هیأت رزمندگان، سایت و تلفن‌های اعلام شده ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان با بیان اینکه هر سال پیش از شروع برنامه مشتاقان حضور پیدا می‌کنند و نقش خود را ترسیم می‌کنند تا نقش منتظر واقعی را داشته باشند، تصریح کرد: پیش‌‌بینی‌مان این است که این حرکت با استقبال وسیع مردم روبرو خواهد شد و افرادی که برای شرکت در این برنامه مایل هستند، هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام مراجعه کنند تا در لیست زائران قرار بگیرند.

هیأت رزمندگان با کمک خیران هزینه‌های سفر را تقبل کرده است

وی پیرامون هزینه‌های این سفر گفت: هیأت رزمندگان تقبل کرده است در صورتی که هر مجموعه و محله اتوبوس اعزام را تهیه کند، سایر هزینه‌های فرهنگی، اطعام و سایر را با استفاده از خیران پرداخت کند.

نادرالاصلی با بیان اینکه این حرکت مهدوی سرآغاز حرکت‌های بزرگی است که جامعه مهدوی نیاز به آن دارد تا خود را برای ظهور منجی بشریت آماده کند، یادآور شد: در حال حاضر مقدمات در حال آماده شدن است و افرادی که در حال گام برداشتن در این زمینه هستند مورد عنایت صاحب‌الزمان(عج) قرار خواهند گرفت؛ این حرکت خالصانه و به دور از تشکل‌های سیاسی یعنی کاملا مردمی است و بر همین اساس خداوند برکت خود را شامل این اقدام خواهد کرد.

مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان تأکید کرد: حرکت جمعی به سمت مسجد مقدس جمکران حرکتی نمادین و برای اعلام آمادگی برای حضور در رکاب صاحب‌الزمان(عج) است.

وی در خصوص برنامه کاروان در روز حرکت توضیح داد: زمان حرکت پس از اقامه نماز ظهر و عصر است، حدود ساعت ۵ بعد از ظهر کاروان به مسجد مقدس جمکران خواهد رسید و در آنجا مورد استقبال تشریفات ستاد جمکران قرار خواهد گرفت، پس از آن نماز مغرب و امام زمان(عج) را در مسجد اقامه و سپس در سالن کربلا برنامه مناجات شعبانیه، مولودی، سخنرانی و تقدیر از مدیران کلان کشور اصفهانی برگزار خواهد شد.

نادرالاصلی یادآور شد: برای استفاده زائران از زمان حضور در جاده محصولات فرهنگی آماده شده که در اختیار رابط فرهنگی هر اتوبوس قرار خواهد گرفت؛ موارد سمعی و بصری از طریق سیستم‌های موجود در اتوبوس و دیگر موارد در قالب ویژه‌نامه نشریه ریاح ارائه خواهد شد.

مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان پیرامون راه ارتباطی با هیأت رزمندگان تصریح کرد: در استان اصفهان ۵۳ مجموعه هیأت رزمندگان داریم همچنین در شمال، جنوب، شرق و غرب شهرستان اصفهان نیز هیأت رزمندگان برقرار است و افراد می‌توانند با مراجعه به سایتhttp://esfheyat.ir/، ستاد استان در خیابان شمس‌آبادی و تماس با شماره ۳۶۱۲۵۹۹۹ با مجموعه ارتباط برقرار کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.